Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

Στη Βουλή ομιλία από τον Τουρκ του DTP στην κουρδική


CNN Türk
(24/2/2009)
Ο Αχμέτ Τουρκ μιλώντας στην Κ.Ο. του κόμματός του, στη Βουλή είπε: «Κι ενώ διανύουμε την Παγκόσμια Ημέρα της Μητρικής Γλώσσας, αλλά και λόγω του ότι συνεχίζονται οι αδιανόητες πιέσεις και απαγορεύσεις πάνω στην κουρδική γλώσσα, αλλά και προκειμένου να υπενθυμίσουμε ότι ο φόβος της μητρικής γλώσσας είναι ένας επίπλαστος φόβος κινούμενος από την ομορφιά της γλώσσας, αλλά και από την πίστη μου για την αδελφοσύνη, τη συνέχεια της ομιλίας μου θα την πραγματοποιήσω στην κουρδική».

Κατόπιν αυτού η κρατική τηλεόραση TRT διέκοψε τη μετάδοση και επέστρεψε στα στούντιο. Μετά τη διακοπή ο εκφωνητής της TRT υπενθύμισε ότι βάσει του τουρκικού Συντάγματος, αλλά και του Νόμου περί Πολιτικών Κομμάτων οι ομιλίες στη Βουλή είναι υποχρεωτικό να διεξάγονται στην τουρκική γλώσσα. Παράλληλα ζήτησε συγγνώμη από τους τηλεθεατές.

Αναφέρεται επίσης ότι το υπόλοιπο της ομιλίας του Τουρκ διήρκεσε 11 λεπτά στην κουρδική. Ο Τουρκ ανέφερε και το εξής: «Εφόσον ο Πρωθυπουργός μπορεί να ομιλεί στο Ντιγιάρμπακιρ στην κουρδική γλώσσα, έτσι έχω κι εγώ το δικαίωμα να μπορώ να απευθύνομαι στους συμπατριώτες μου με τον ίδιο τρόπο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούνται οι φίλοι που καταθέτουν τις απόψεις τους να χρησιμοποιούν ψευδώνυμο για να διευκολύνεται ο διάλογος. Μηνύματα τα οποία προσβάλλουν τον συγγραφέα του άρθρου, υβριστικά μηνύματα ή μηνύματα εκτός θέματος θα διαγράφονται. Προτιμήστε την ελληνική γλώσσα αντί για greeklish.