Οι υπεύθυνοι των γερμανικών εταιρειών καταθέτουν ότι έπρεπε να χρησιμοποιήσουν «μαύρες» πληρωμές, διαφορετικά αυτό θα το έπρατταν οι Γάλλοι ανταγωνιστές.
Οι παράνομες χρηματοδοτήσεις προκειμένου να κερδίσει η κοινoπραξία HDW Ferrostaal τη σύμβαση για την κατασκευή των υποβρυχίων τύπου 214, άρχισαν να εκταμιεύονται τον Μάιο του 2000, και είχαν υπολογιστεί να φτάσουν τα 120 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τμήμα του γερμανικού κατηγορητηρίου για τα υποβρύχια που έχει περιέλθει σε γνώση του ΣΚΑΪ, οι υπεύθυνοι των γερμανικών εταιρειών καταθέτουν ότι έπρεπε να χρησιμοποιήσουν «μαύρες» πληρωμές, διαφορετικά αυτό θα το έπρατταν οι Γάλλοι ανταγωνιστές τους.
Η απόφαση για τον εκσυγχρονισμό των υποβρυχίων πάντως, είχε ληφθεί το 1999 – 2000 από το ΚΥΣΕΑ επί υπουργίας Άκη Τσοχατζόπουλου. Το 2002 ο κ. Παπαντωνίου είχε μειώσει τον αριθμό των προς εκσυγχρονισμό υποβρυχίων από τέσσερα σε τρία. Σε εσωτερική κατάθεση του σε δικηγόρους της εταιρείας που είχε ενσωματωθεί στη δικογραφία, ένα πρώην στέλεχος της Ferrostaal που κατηγορείται λεει ότι δεν είναι σαφές αν υπήρχε σχέση των πληρωμών του 2000 με εκείνες του 2002.
«Άμεσα η κοινοβουλευτική επιτροπή αμυντικών εξοπλιστικών θα αρχίσει την εξέταση της υπόθεσης των υποβρυχίων», δήλωσε ο υπουργός Άμυνας Ευάγγελος Βενιζέλος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούνται οι φίλοι που καταθέτουν τις απόψεις τους να χρησιμοποιούν ψευδώνυμο για να διευκολύνεται ο διάλογος. Μηνύματα τα οποία προσβάλλουν τον συγγραφέα του άρθρου, υβριστικά μηνύματα ή μηνύματα εκτός θέματος θα διαγράφονται. Προτιμήστε την ελληνική γλώσσα αντί για greeklish.